Potrzebujesz opakowań z nadrukiem, ale planowana ilość jest mniejsza niż standardowe minimum produkcyjne? To częsty problem właścicieli food trucków, organizatorów eventów czy nowych lokali gastronomicznych. Na szczęście istnieją sprawdzone rozwiązania, dzięki którym zamówisz nawet niewielkie ilości estetycznych opakowań dostosowanych do Twoich potrzeb. Sprawdź nasze dwa praktyczne sposoby na mniejsze zamówienia!

Potrzebujesz mniej niż minimum produkcyjne opakowań z własnym nadrukiem? Oto 2 sprawdzone rozwiązania!
Często zdarza się, że organizujesz event, prowadzisz food trucka lub otwierasz nowy lokal gastronomiczny i potrzebujesz estetycznych oraz profesjonalnych opakowań z nadrukiem, ale ilość, jaką planujesz zamówić, jest mniejsza niż standardowe minimum produkcyjne. Co zrobić w takiej sytuacji? Gdzie zamówić i jak to zrobić opakowania z własnym nadrukiem w niewielkich ilościach? Przygotowaliśmy dwa skuteczne i sprawdzone rozwiązania, które z łatwością zastosujesz w swojej firmie.Rozwiązanie nr 1 - Zamów opakowania bez nadruku i wykorzystaj naklejki
Pierwszym sposobem, który świetnie sprawdza się przy mniejszych ilościach, jest zamówienie potrzebnych opakowań w wersji białej lub brązowej bez nadruku, w zależności od rodzaju i modelu. Przykładowo, opakowania do popcornu z logo mogą być zakupione jako białe, jednolite pudełka. Podobnie kubki papierowe, kieszonki na kebaby, kebab BOXy czy pudełka na wino dostępne są również w wersjach podstawowych.Kiedy już otrzymasz swoje opakowania, wystarczy, że zamówisz naklejki z nadrukiem np. logo firmy lub wydarzenia i własnoręcznie nakleisz je na zamówione produkty. Takie rozwiązanie to oszczędność czasu i pieniędzy oraz możliwość pełnej personalizacji nawet przy małych ilościach. Sprawdza się to szczególnie przy akcjach promocyjnych, jednorazowych imprezach czy targach branżowych.
Rozwiązanie nr 2 - Skontaktuj się z producentem i negocjuj
Jeśli zależy Ci na większej wygodzie, możesz również bezpośrednio skontaktować się z producentem – np. z nami, czyli RD Studio – i wynegocjować możliwość produkcji mniejszej ilości opakowań niż standardowe minimum produkcyjne dostępne na stronie internetowej. Taka opcja dostępna jest w przypadku wybranych modeli opakowań, dlatego warto bezpośrednio zapytać o szczegóły.To rozwiązanie idealnie wpisuje się w potrzeby klientów organizujących kameralne wydarzenia lub prowadzących małe biznesy gastronomiczne, którym zależy na wysokiej jakości, profesjonalnym wyglądzie i indywidualnym projekcie.